3 wspaniałe Sposoby na użycie piłki Acuball:
Piłka doktora Cohena łagodzi w naturalny sposób ból i zmniejsza sztywność stawów (w 100 % naturalnie), używając klinicznie udowodnionej akupresury i ciepła, pozwala przełączyć się ciału na tryb uzdrawiania. Pomyśl o tym jako o osobistym samoleczniczym narzędziu.
Piłka Acuball działa także na znacznie głębszym poziomie poprzez zwrócenie uwagi umysłu na ciało. Codzienne towarzystwo czynników stresogennych oddziela nas od naszego ciała. Używanie piłek Acuball ponownie łączy umysł i ciało pomagając odzyskać utraconą równowagę oraz dobrą kondycję fizyczną i psychiczną.
• Szyja i Dolna część pleców: pozycja leżąca w łóżku/ na dywanie lub macie, użyj obu rąk, aby dopasować wgłębienie w piłce ???Spine Align Belt??? pośrodku kręgosłupa. Zajmie Ci kilka sekund odnalezienie delikatnych miejsc, nad którymi chce pracować twoje ciało. Poświęć chwilę czasu na znalezienie właściwych miejsc.
Technologia wyrównująca piłkę do kręgosłupa Spine Align Belt ???
Kręgi wpasowują się idealnie we wgłębienie w piłce i wykorzystując ciężar własny ciała uwalniają nadmierne napięcia w obrębie mięśni i stawów w 3 minuty.
Piłka Acuball z możliwością podgrzania w akcji! Piłka Acuball w akcji! (z możliwością podgrzania)

Podczas ćwiczeń na dolną część pleców zegnij nogi ??? w kolanach- spowoduje to powstanie większego nacisku na ten odcinek pleców, co umożliwi kręgom łatwiejsze otworzenie się.
Jeśli twoje problemy trwają kilka miesięcy lub lat, powinieneś na początku spodziewać się bólu. Gdy mięśnie, tkanka łączna i stawy zaczną wracać na swoje miejsca poczujesz dyskomfort, który złagodnieje w ciągu 30-60 sekund.
Ćwiczenia wykonuj powoli i spokojnie, stopniowo uwalniaj napięcia (,) warstwami, krok po kroku. Pomyśl o tym, jak o obieraniu cebuli z warstw- każdego dnia zdejmuj kolejną warstwę (napiec, bolu…).
WAŻNE:
Uzdrawiaj się w sposób odpowiedzialny . W razie pojawienia się bólu, udaj się do profesjonalisty do lekarza lub dobrego terapeuty z kwalifikacjami, który postawi diagnozę. Twoje zdrowie jest najważniejszą rzeczą, którą masz, więc szanuj je!
Nie używaj piłki, jeśli masz zaawansowaną osteoporozę lub masz skłonność do powstawania siniaków. Nigdy nie ćwicz w miejscach stanów zapalnych, posiniaczonych, ranionych lub zainfekowanych. Piłka Acuball jest zaprojektowana na rozluźnienie miejsc, które spinały się od jakiegoś czasu.
Nigdy nie używaj Acuball na miejsca, w których

Podziel się z innymi