JAK UŻYWAĆ WAŁKA ACUBACK?

Podczas siedzenia: Podgrzej wałek Acuback. Przesuń pośladki do oparcia krzesła. Ułóż wałek pośrodku pleców (dopasuj centralne wgłębienie Spine Align Belt do kręgosłupa) i usiądź prosto. Zauważ poprawę postawy.

Używaj wałka Acuback podczas siedzenia przez cały dzień w pracy do odprężenia różnych części ciała takich jak: górny odcinek pleców, ścięgna podkolanowe i pośladki. Powstrzyma to negatywne skutki przebywania w tej samej pozycji przez kilka godzin.

Możesz także dać ukojenie spiętym mięśniom dłoni używając specjalnych małych wypustek na końcach wałka.

Leżenie/ klęczenie: podgrzej wałek. Połóż się na łóżku/ dywanie/ macie do jogi i umieść wałek Acuback pod interesującym cię obszarem,  rozluźnij się na nim zupełnie przez 3 lub więcej minut głęboko oddychając. Większość osób robi 20- 30 minutowe sesje.

Miejsca chronicznego bólu potrzebują czasu na rozluźnienie. Pomyśl o tym, jak o obieraniu cebuli- pozbywaj się napięcia z umiarem po trochu każdego dnia. Dla uzyskania lepszego efektu połóż wałek na twardej książce o grubości ok. 1,3 cm (przyp. tłum. 1/2″ = 1,27 cm).

Wałek Acuback z możliwością podgrzania przewyższa tradycyjne wałki piankowe- dogłębniej rozluźnia tkanki, pozbywa napięcia w kręgosłupie i jest przenośny.

 

Uzdrawiaj się w sposób odpowiedzialny . W razie pojawienia się bólu, udaj się do profesjonalisty (lekarza/terapelty) z kwalifikacjami, który postawi diagnozę. Twoje zdrowie jest najważniejszą rzeczą, którą masz, więc szanuj je!

Nie używaj wałka, jeśli masz zaawansowaną osteoporozę lub masz skłonność do powstawania siniaków. Nigdy nie ćwicz w miejscach stanów zapalnych, posiniaczonych, ranionych albo zainfekowanych. Wałek Acuback jest zaprojektowany na rozluźnienie miejsc, które napinały się od jakiegoś czasu.

Nigdy nie używaj Acuback na miejsca, w których niedawno doszło do urazów. Poczekaj, aż opuchlizna i przebarwienie skóry ustąpią całkowicie.

Podziel się z innymi